Max Cycle jest specjalnie stworzony, aby maksymalizować wydajność i zapewniać doskonałą ochronę w 4-suwowym silniku motocyklowym, ATV i jednostek pływających.
Może być stosowany w silnikach 4-suwowych chłodzonych zarówno powietrzem jak i cieczą.
Jest kompatybilny z mokrym sprzęgłem.
Max Cycle nie zawiera cząstek stałych.
Max Cycle tworzy wysokiej wytrzymałości film smarowy zmniejszający zużycie części trących. Zdjęcie poniżej przedstawia napinacze łańcucha:
/ od lewej: nr. 1 – 2 – 3 /
Każdy napinacz pochodzi z silnika V-Twin American, wymontowane po przebiegu 10 000 mil.
Napinacz nr.1 pochodzi z silnika, w którym stosowany był olej mineralny, napinacz nr.2 był częścią silnika, w którym zastosowano olej syntetyczny, zaś napinacz nr.3 został wymontowany z silnika, w którym stosowano olej Royal Purple po początkowym okresie docierania 1500 mil. Różnica w zużyciu jest ogromna.
Max Cycle zapewnia niezrównaną ochronę przed zużyciem, poprzez jego niebywałą odporność na ścinanie i utlenianie. Wyprodukowany z syntetycznych olejów bazowych z dodatkiem opatentowanego pakietu Synerlec, Max Cycle znacznie zmniejsza zużycie silnika, w tym pierścieni, cylindrów i łożysk. Olejowy film na stałe przylega do powierzchni metali, tak aby na starcie silnika zapewnić natychmiastową ochronę.
Cena 89zł za kwartę (0,946 litra)