Posted by admin Luty - 21 - 2011 ADD COMMENTS

ROYAL PURPLE MAX GEAR to syntetyczny, wysokowydajny olej do ręcznych skrzyń biegów, przeznaczony do stosowania w samochodach osobowych, ciężarowych, kempingowych, z napędem przednim lub tylnym oraz niższych jednostkach morskich. Spełnia wymagania eksploatacyjne API GL-4 i GL-5 oraz MIL-L-2105E.

MAX GEAR został zaprojektowany w celu zapewnienia maksymalnej ochrony znacznie obciążonych przekładni. Skomponowany został z najwyższej jakości syntetycznych olejów połączonych z pakietem dodatków zastrzeżonym przez Royal Purple, co sprawia, że przekładnia pracuje ciszej, w niższej temperaturze, a przekładanie biegów jest bardziej płynne. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją.

Max-Gear? jest bardzo odpornym, wysokowydajnym, samochodowym olejem przekładniowym do ręcznych skrzyń biegów, zaprojektowanym w celu zapewnienia maksymalnej ochrony dla wysoko obciążonych przekładni, przy zapewnieniu maksymalizacji przepustowości mocy przez układ napędowy. Max-Gear można stosować w samochodach osobowych, ciężarowych, kempingowych, z napędem przednim lub tylnym oraz niższych jednostkach morskich. Spełnia wymagania eksploatacyjne API GL-4 i GL-5 oraz MIL-L-2105E.
Max-Gear skomponowany został z najwyższej jakości syntetycznych olejów połączonych z pakietami dodatków Synerlec? i Synslide? zastrzeżonym przez Royal Purple. Max-Gear? eliminuje zużycie części trących oraz łożysk ? nawet pod wpływem nacisku na jego warstwę spowodowanym znacznym obciążeniem. Śliskie syntetyczne molekuły nie tylko redukują zużycie i tarcie, ale również znacząco zwiększają jego płynność i smarność w niskiej temperaturze. Jest to zatem najlepszy preparat, który można stosować w zimnym klimacie. Stosowanie Max-Gear? sprawia, że skrzynia biegów pracuje ciszej, temperatura jej pracy jest niższa, a przekładanie biegów jest bardziej płynne.
Zaawansowane technologicznie, syntetyczne pakiety dodatków Synerlec? i  Synslide? powodują powstanie mocnego, syntetycznego filmu olejowego na wszystkich powierzchniach metalowych, co znacznie poprawia własności smarowania: zwiększają grubość filmu olejowego oraz  jego wytrzymałość. Takie właściwości zapobiegają kontaktowi metal-metal, a więc przyczyniają się do ograniczenia zużycia części trących. Ponadto olej Max-Gear zawierający pakiet Synerlec? i Synslide? skutecznie wypiera wilgoć z powierzchni metalowych i chroni wszystkie metale przed korozją. Max-Gear ma niezrównaną stabilność oksydacyjną (jest odporny na utlenianie), co wpływa na wydłużenie czasu jego eksploatacji.

Max-Gear? Spełnia wymagania eksploatacyjne API GL-4 i GL-5 oraz MIL-L-2105E, a ponadto jest bezpieczny dla części wykonanych z brązu.
Max-Gear? charakteryzuje się niskim współczynnikiem tarcia, co bezpośrednio wpływa na obniżenie temperatury pracy skrzyni biegów
Max-Gear? eliminuje powstawanie szkodliwych osadów i wydłuża czas między wymianami oleju
Max-Gear? spełnia wymagania operacyjne dla pojazdów działających w zimnym klimacie, ponieważ ma niską temperaturę płynięcia
Max-Gear? zapewnia ochronę przed obciążeniem uderzeniowym, zmniejsza więc możliwość uszkodzenia łożysk i kół zębatych
Max-Gear? ma wspaniałe właściwości antykorozyjne, chroni zarówno metale żelazne jak i nieżelazne w czasie eksploatacji
Max-Gear? całkowicie oddziela się od wody, co zapobiega tworzenie emulsji olejowo ? wodnej
Max-Gear? jest kompatybilny z innymi olejami przekładniowymi (dla bezpieczeństwa zalecany test mieszalności)

składniki Max-Gear? są wymienione na listach TSCA (Toxic Substances Control Act ? amerykańska klasyfikacja związków chemicznych zawierająca ponad 75000 haseł. Obecność na tej liście oznacza, że produkt skomponowany jest tylko ze znanych i zbadanych substancji chemicznych.) oraz spełniają wymagania EPA (Environmental Protection Agency ? Agencja Ochrony Zdrowia Ludzkiego i Środowiska Naturalnego) , RCRA (Resource Conservation and Recovery Act – akt prawny dotyczący usuwania odpadów stałych i odpadów niebezpiecznych) i OSHA (Occupational Safety and Health Act ? akt prawny regulujący przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy).

Max-Gear? wydłuża okresy pomiędzy wymianami oleju, a więc znacznie zmniejsza koszty utrzymania pojazdu

DANE TECHNICZNE

Typowe parametry SAE grade
75W90 75W140 80W90 90 85W140
Lepkość
cSt w 40?C 132,3 247,0 150,3 194,3 324,4
cSt w 100?C 19,1 33,0 16,8 19,2 28,5

SSU @100°F

677 1261 782 1018 1708

SSU @ 210°F

97 160 87 98 140

CP @ -12°C

30000
CP @ -26°C 50000
CP @ -40°C 100000 130000
Temperatura zapłonu
(?F) 380 375 395 390 375
Temperatura palenia
(?F) 465 465 470 475 435
Temperatura krzepnięcia
(?F) -54 -69 -33 -33 -17
Test korozyjności
Miedź W normie W normie W normie W normie W normie
Brąz W normie W normie W normie W normie W normie
Test rdzewienia
Woda W normie W normie W normie W normie W normie
Słona woda W normie W normie W normie W normie W normie
Zdolność tworzenia piany
W normie W normie W normie W normie W normie
Test Timken ? test obciążeniowy
Lbs (funty siły) 100 100 100 100 100
Test na aparacie czterokulowym
Obciążenie zespawania (kg) 400 400 400 400 400

Ciężar właściwy

w 60 ?F 0,895 0,895 0,901 0,897 0,908

funt/galon

7,45 7,45 7,50 7,47 7,56

 

http://www.royalpurple.waw.pl//HLIC/c0c85a94c3738c763502ee45f47f0f08.jpg

Cena 99zł za kwartę (0,946 L)

/ dostępne lepkości: 75W90 i 75W140 /

 

http://www.royalpurple.waw.pl//HLIC/80b64ac14878abb1e668186afa5d8cd4.png Pełny cenik Royal Purple
obowiązuje od 1-05-2012

 

http://www.royalpurple.waw.pl/HLIC/82dff9be881b2ddd21940f692ad7a989.jpg

Tags : , , , , , , Oleje Samochodowe

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.