Max Cycle – Olej Stworzony dla Maksymalnej Wydajności i Ochrony
Max Cycle został specjalnie opracowany, aby sprostać wymaganiom 4-suwowych silników motocyklowych, ATV oraz jednostek pływających. Jego zaawansowana formuła gwarantuje nie tylko optymalną wydajność, ale również niezrównaną ochronę silnika w najtrudniejszych warunkach pracy. Oto główne przewagi tego oleju:
Wszechstronność Zastosowania
- Kompatybilność z różnymi typami chłodzenia: Max Cycle może być stosowany zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem, jak i cieczą. Dzięki temu sprawdza się w szerokim wachlarzu pojazdów – od motocykli, przez pojazdy terenowe, aż po jednostki pływające.
- Przystosowany do różnych aplikacji: Idealny do silników 4-suwowych, które często działają w dynamicznych warunkach, wymagających szybkich reakcji i stabilności pracy.
Wysoka Ochrona Silnika
- Optymalizacja wydajności: Olej został zaprojektowany, aby maksymalizować wydajność silnika, co przekłada się na lepsze osiągi oraz dłuższą żywotność jednostki napędowej.
- Doskonała ochrona przed zużyciem: Dzięki starannie dobranym składnikom, Max Cycle chroni przed nadmiernym zużyciem, minimalizując tarcie oraz zużycie elementów wewnętrznych silnika.
Kluczowe Cechy Formuły
- Kompatybilność z mokrym sprzęgłem: Olej jest specjalnie sformułowany tak, aby był w pełni kompatybilny z systemami mokrego sprzęgła, co jest niezwykle ważne w pojazdach motocyklowych. Zapewnia to płynne działanie sprzęgła oraz długotrwałą ochronę przed ślizgiem.
- Brak cząstek stałych: Max Cycle nie zawiera cząstek stałych, co gwarantuje, że nie dochodzi do powstawania mikrouszkodzeń w silniku. Brak zanieczyszczeń przekłada się na czystsze warunki pracy i mniejsze ryzyko uszkodzeń mechanicznych.
Max Cycle to olej, który dzięki swojej specjalistycznej formule, oferuje wyjątkową ochronę i poprawę wydajności w 4-suwowych silnikach. Jego zdolność do pracy zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem, jak i cieczą, kompatybilność z mokrym sprzęgłem oraz brak cząstek stałych czynią go idealnym wyborem dla entuzjastów motocykli, pojazdów terenowych i jednostek pływających, którzy oczekują najwyższej jakości i niezawodności w każdych warunkach.
Max Cycle tworzy wysokiej wytrzymałości film smarowy zmniejszający zużycie części trących. Zdjęcie poniżej przedstawia napinacze łańcucha:
/ od lewej: nr. 1 – 2 – 3 /
Każdy napinacz pochodzi z silnika V-Twin American, wymontowane po przebiegu 10 000 mil.
Napinacz nr.1 pochodzi z silnika, w którym stosowany był olej mineralny, napinacz nr.2 był częścią silnika, w którym zastosowano olej syntetyczny, zaś napinacz nr.3 został wymontowany z silnika, w którym stosowano olej Royal Purple po początkowym okresie docierania 1500 mil. Różnica w zużyciu jest ogromna.
Max Cycle gwarantuje niezrównaną ochronę przed zużyciem dzięki wyjątkowej odporności na ścinanie i utlenianie. Wyprodukowany z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych, wzbogaconych opatentowanym pakietem Synerlec, produkt ten znacząco redukuje zużycie kluczowych elementów silnika – w tym pierścieni tłokowych, cylindrów oraz łożysk. Specjalnie opracowany film olejowy nie tylko trwale przylega do powierzchni metalowych, ale także natychmiast zabezpiecza silnik już od momentu uruchomienia, minimalizując tarcie i chroniąc przed uszkodzeniami nawet w ekstremalnych warunkach pracy.